L'importazione di vestiti di Shanghai da l'UE quasi raddoppia in ghjennaghju-lugliu

news2

L'edifizii alti sò visti in Shanghai.[Foto/Sipa]

SHANGHAI - Shanghai hà vistu una crescita guasi raddoppiata in l'importazione di vestiti è accessori da l'Unione Europea (UE) in i primi sette mesi di questu annu, secondu e figure doganali di Shanghai u marti.

Da ghjennaghju à lugliu, l'importazione hà sappiutu 13,47 miliardi di yuan (2,07 miliardi $), aumentendu 99,9 per centu annu à l'annu, è quasi duie volte u voluminu di l'esportazione in u stessu periodu, chì hà registratu 7,04 miliardi di yuan.

I figuri doganali anu ancu dimustratu chì in i primi sette mesi, l'importazione di Shanghai di prudutti di pelle è di pelliccia da l'UE ammonta à 11,2 miliardi di yuan, aumentendu da 94,8 per centu annu à annu.

A Francia è l'Italia eranu i principali paesi beneficiari diretti di l'impurtazioni crescente da Shanghai.In i primi sette mesi, u voluminu di u cummerciu di Shanghai cù i dui paesi hà righjuntu 61,21 miliardi di yuan è 60,02 miliardi di yuan, rispettivamente, crescenu da 39,1 per centu è 49,5 per centu annu annu.

Intantu, l'importazioni di Shanghai di cosmetichi è prudutti di cura persunale da l'UE anu aumentatu di 21,2 per centu in i primi sette mesi, per un totale di 12,52 miliardi di yuan.

L'abitudini attribuiscenu a crescita di l'impurtazioni à u crescente putere di cunsumu di i clienti chinesi è l'interessu in i vestiti impurtati.E plataforme di mostra cum'è a China International Import Expo anu ancu ghjucatu un rolu impurtante in l'introduzione di più è più prudutti di l'UE in Cina.

U voluminu di u cummerciu di Shanghai cù l'UE, u più grande partenariu cummerciale di Shanghai, hà righjuntu 451,58 miliardi di yuan in i primi sette mesi, in crescita di 26 per centu annu à l'annu è cuntendu u 20,4 per centu di u cummerciu esteru tutale di Shanghai.


Tempu di Postu: 01-Nov-2021